Ik wil dat mijn man EEN MAN IS! Gewoon? Maar geluk zit in de simpele dingen! Ik wil gewoon dat hij me zo teder kust, me zacht knuffelt en praat en met me praat ... Ik wil dat hij klaar staat om met mij te delen, niet een bed, maar ook de rest van het leven! Beschouw je jezelf als zo'n man?
Graag zou ik iemand ontmoeten die houdt van de gewone dagelijkse dingen in het leven. Samen de natuur intrekken, samen lachen en knuffelen, nu en dan een lekker etentje en eens gezellig opstap gaan.
je bent inmiddels misschien ook al wel zonder baan? Je hebt veel vrije tijd over, en je vind het leuk om die te benutten met reizen en ontdekken. Je bent spontaan sociaal en ook wel lief .. Je hebt eigenlijk zo een beetje alles om je te vermaken alleen het leuke gezelschap dat ontbreekt.
'Zoek' een intelligente man met HUMOR,uitstraling en charisma. Geen flirt, ik ben wel toe aan iets serieuzers. Dat mag best gezegd worden toch? In mijn tijd bleven mensen nog wel eens bij elkaar, de laatste tijd hoor ik alleen maar dat mensen gaan scheiden en uit elkaar gaan. Zo een zonde, ik ben misschien
Ik zou het leuk vinden om hier een leuke partner te vinden die als er een klik is, een fijne relatie op te bouwen met wederzijds respect die net als ik van knuffelen houd eerlijk is en betrouwbaar!
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
Gewoondoorgaan, 70 jaar · Lage Vuursche
Ik ben opzoek naar een maatje om samen gezellig iets te doen. Ik zoek een rustige man die net als ik van het leven houd.
Mirrorseks, 65 jaar · Emmen
Het maakt niet zoveel uit waar je vandaan komt, maar het liefste wel een beetje uit de buurt. Ik werk niet meer en mijn man wel,
Leukjetespreken, 68 jaar · Schokland
Ben jij leergierig?
Kaarsvoorjeraam, 68 jaar · Ommen
Dat wil ik graag zelf ondervinden als dat mogelijk is.
Ninthe, 69 jaar · Drachten
Lief, discreet, begripvol zijn toch wel de dingen die best wel belangrijk zijn en vertrouwen hoor daar bij. Voel jij je ook
CorrieZoekt, 65 jaar · 's-Hertogenbosch
Lieve, charmante man. Die net als ik al het een en ander heeft meegemaakt in het leven en het daarom des te meer waardeert. Geen