Ik zou het leuk vinden om hier een leuke partner te vinden die als er een klik is, een fijne relatie op te bouwen met wederzijds respect die net als ik van knuffelen houd eerlijk is en betrouwbaar!
Mannen met een goed en schoon geweten, iemand die weet wat hij wilt en er altijd wel voor gaat. Een oprechte man, betrouwbaar en werkzaam. Geen probleem met een beetje kleur in je leven.
Ik wil dat mijn man EEN MAN IS! Gewoon? Maar geluk zit in de simpele dingen! Ik wil gewoon dat hij me zo teder kust, me zacht knuffelt en praat en met me praat ... Ik wil dat hij klaar staat om met mij te delen, niet een bed, maar ook de rest van het leven! Beschouw je jezelf als zo'n man?