Iemand die ook eenzaam is en op zoek is naar contact, ik zit al in de herfst van mijn leven en wil dan nog even genieten van de liefde en warmtegevoel die ik al jaren mis en ik hoop dat u, mij dat gevoel weer kan geven alsof ik weer jong ben. Groet
Iemand die net zoals ik opzoek is naar wat gezelschap, ik weet niet of ik nog opzoek ben naar een relatie op mijn leeftijd, maar ik hoop dat ik wel een leuke man kan vinden waarmee ik een vriendschap kan opbouwen. Ik hoop niet dat je meteen veel van mij verwacht, want ik hou er wel van om het rustig aan te doen en
Graag zou ik iemand ontmoeten die houdt van de gewone dagelijkse dingen in het leven. Samen de natuur intrekken, samen lachen en knuffelen, nu en dan een lekker etentje en eens gezellig opstap gaan.