Ik zoek een eerlijke en vrolijke man, dat ook een eigen sociale leven leidt. Ik hou wel van een beetje ruimte en hoef niet meteen heel de dag op elkaars lip te zitten. Verder geen jaloerse type en een beetje gek mag ook wel, zolang u mij aan het lachen krijgt, zit het wel goed. Groetjes. :-)
Spontaan, romantisch, met een goede dosis humor. Ik vind het wel aantrekkelijk als een man zijn interesse toont. Ben jij degene die ik nu omschrijf? Laat het mij snel weten! Groetejes!
Geen idee wie jij bent of wat jij onder gezellig verstaat. Voor mij gaat er er om dat ik er even uit ben. Weg van de dagelijkse sleur en het ontmoeten van nieuwe mensen, of dat nu mannen of vrouwen zijn dat is om het even. Ben jij hier om dezelfde reden dan zie ik graag jouw berichtje tegemoet.
Ik wil de man van mijn dromen ontmoeten. En ik kan je vertellen dat het echt heel leuk gaat worden. We doen wat we zo leuk vinden en dat is het enige dat telt.