Mensen die wel wat te melden hebben alsjeblieft. en geen slap geouwehoer over wat je moeder voor je heeft gekookt. ohja, en geen BF3 freaks,. ik ben sowieso niet van online multiplay. als je samen wilt spelen, kom je maar gezellig langs :p
Wat ik zoek is een man die, net als ik, sportief is en er van houdt om samen dingen te ondernemen. Verder vind ik het belangrijk dat je stabiel, lief, verrassend en zorgzaam bent. Dat je een goed gesprek kunt voeren, er goed uitziet, op z`n tijd een beetje gek bent en uiteraard... over de nodige humor beschikt
Voor mijn toekomstige vrienden en vriendinnen, heb ik geen eisen, je bent welkom zoals je bent. Eerlijkheid stel ik wel op prijs. Voor mijn toekomstige... Liefst niet roker en dierenvriend