Geen macho types, een beetje stoer mag je absoluut wel zijn. Je bent te vertrouwen, eerlijk en vrijgezel lijkt mij ook wel handig, aangezien ik hier niet zit voor een vluggertje of zoiets.. Verder heb ik geen echte wensenlijst, ik sta open voor een leuk contact of een relatie, dat ligt natuurlijk niet alleen aan mij.
Ik zou t leuk vinden weer iemand tegen te komen met wie je " die speciale klik " hebt, lekker verliefd te worden,af en toe samen wat leuks ondernemen en weer iets moois op te bouwen. Eerlijkheid en respect vind ik heel belangrijk. Ben jij een vlot type , eerlijk , open en positief ingesteld, reageer
Goede relaties worden gevormd met zorg, aandacht & verzorging door mensen die dat ook willen en bereid zijn om hun ego opzij te zetten. Ik ben op zoek naar iemand met een open geest voor het leven, die de betekenis van liefde kent, emotioneel beschikbaar is, met een sterk gevoel voor integriteit, passie
Voor mij is het nu tijd om lekker te genieten, van mijn vrije leven, maar ook van mijn lichaam. Maar ik wil me wel lekker laten verwennen door een heerlijke man. Die niet zo zeer op zoek is naar een vaste relatie, maar wel seksueel kan genieten zonder gebonden te moeten zijn. Als u zich kan vinden in mijn omschrijving,