Je bent een geduldige man die snapt dat ik even wat extra tijd nodig heb om te ontdooien en over mijn verlegenheid heen te stappen. Je snapt dat als ik bloos even wat ruimte wil hebben en bent in staat om mij elke dag een stukje te laten groeien.
Ik wil op den duur wel weer een serieuze relatie maar je snapt misschien ook wel dat dat nog toekomst muziek is. Ik heb altijd gezegd dat je niet van de ene in de andere relatie moet stappen. Maar dat betekend ook niet dat je dan als een non tot die tijd moet leven. Ik ben dus op zoek naar leuke mannen die mij graag
Bij voorkeur woon je een beetje in mijn buurt, ik heb zelf geen auto, of je moet bereid zijn de afstand te overbruggen. Je staat open om in eerste instantie een vriendschap op te bouwen. je bent leuk, entertainend, vlot, attent en lief.