Het zou leuk zijn om iemand te ontmoeten met een geweldig gevoel voor humor, een gelukkige instelling en de wereld kan zien en glimlacht. Intelligent en geïnteresseerd in de wereld, in staat om een goed gesprek te voeren en is comfortabel in hun vel. Wees de persoon die je suggereert dat je bent.
Ik zou t leuk vinden weer iemand tegen te komen met wie je " die speciale klik " hebt, lekker verliefd te worden,af en toe samen wat leuks ondernemen en weer iets moois op te bouwen. Eerlijkheid en respect vind ik heel belangrijk. Ben jij een vlot type , eerlijk , open en positief ingesteld, reageer
Ik hou niet van dominant Alfagedrag. Nee, ik zoek een lieverd met humor en prettige omgangsvormen met een verzorgd uiterlijk - maar uiteindelijk gaat het mij om de inhoud en intentie. Weet jij mij tot in mijn kern te raken en aan het lachen te maken? Kun jij me in de ogen kijken en direct weten wat er door me