Een man die ook wel een beetje sportief is, het moet niet maar wie weet kunnen we samen hardlopen. Een ondernemende man, die niet saai op de bank wilt zitten na het werk maar die er nog graag op uit gaat en van spanning houd.
Klaar om een (nieuwe) start te maken. Open en spontaan, eerlijk en rechtuit, warm en attent.. Wel een beetje pit, dus niet ja en amen zeggen op alles wat ik zeg.
Een leuke liefdevolle man die niet alleen aan zichzelf denkt maar ook veel over heeft voor een ander. Die het leuk vind om dingen te ondernemen en die ten alle tijden eerlijk is. Hoe je eruit ziet daar hecht ik niet zo heel erg veel waarde aan al zijn er wel grenzen natuurlijk. Ik zoek geen macho type maar gewoon