De vrouw van de baas lijkt je wel heel spannend. En ik moet toegeven mij ook. Ik hoop dat je een beetje zin hebt en niet bang ben voor telefoontjes die je liever niet wil horen. Door mijn functie als vrouw van de baas word ik namelijk nogal eens gebeld. Je stoort je daar niet aan en vind het ook niet erg om me zo nu
Ik wil op den duur wel weer een serieuze relatie maar je snapt misschien ook wel dat dat nog toekomst muziek is. Ik heb altijd gezegd dat je niet van de ene in de andere relatie moet stappen. Maar dat betekend ook niet dat je dan als een non tot die tijd moet leven. Ik ben dus op zoek naar leuke mannen die mij graag
Ik ben niet op zoek naar die prins op dat paard je mag van mij part een ezel rijden haha als je maar vlot spontaan en eerlijk ben oprecht en een beetje respect zou ik ook fijn vinden.