Je hebt innerlijke rust of je staat er voor open om die te vinden. Je bent open van ziel en geest en kan goed problemen los laten of verwerken. Je bent dus positief in het leven!
Je bent leuk en houdt van het buitenleven zoals ik. Je bent romantisch en niet opdringerig. Ik haat dat. Als je goed voor me kunt zorgen en het niet erg vindt, werk ik nog steeds met plezier. Dan hoop ik snel van je te horen.
Ik mis een maatje die me steunt, met me lacht, praat en leuke dingen doet. Ik ben niet jaloers ingesteld, heb mezelf gevonden dus hoop jij ook, wil iemand voor langere tijd aan mij zijde. Ware liefde roest niet zeggen ze toch? Nou laten we het uittesten!