Ben op zoek naar een lief maatje voor de rest van mijn leven. Iemand bij wie ik mij vertrouwd en op mijn gemak voel. Een sportief en actief persoon die met iedereen het beste voor heeft en natuurlijk zeker met mij!
Je bent een geduldig en rustig persoon, je houdt niet van een hele avond op de zetel door te brengen maar hebt ook graag wat actie in je leven. Je bent vrijgezel maar kinderen zijn zeker welkom.
Ik zou t leuk vinden weer iemand tegen te komen met wie je " die speciale klik " hebt, lekker verliefd te worden,af en toe samen wat leuks ondernemen en weer iets moois op te bouwen. Eerlijkheid en respect vind ik heel belangrijk. Ben jij een vlot type , eerlijk , open en positief ingesteld, reageer
Je bent leuk en houdt van het buitenleven zoals ik. Je bent romantisch en niet opdringerig. Ik haat dat. Als je goed voor me kunt zorgen en het niet erg vindt, werk ik nog steeds met plezier. Dan hoop ik snel van je te horen.