Jij bent gewoon een leuke gozer! Je hoeft niet knap te zijn, want de buitenkant zegt mij niets, het gaat om het innerlijk. Als je maar spontaan en gezellig bent, en zin hebt om leuke dingen met mij te ondernemen.
Consequenties of geen consequenties, Ik vind mijn leven belangrijker dan die van een ander. Ik heb altijd voor mijn partner klaargestaan, maar nu is het mijn beurt om op mijn manier verwend te worden en aan mijn stoute trekken te komen. Ik zijn voor mij geen specificaties waar een man aan zich moet voldoen.
Hallo, Vind ik eindelijk die lieve, betrouwbare, eerlijke, monogame man via deze site na 8 jaren single te zijn? Ik ben benieuwd... Vriendschappen met mannen en vrouwen zijn ook zeer welkom. ps, je krijgt van mij altijd een bericht