Als je op zoek bent naar seks en je wilt het elke dag van je leven hebben. Stuur me gewoon een bericht en laten we kijken of we hiermee akkoord gaan. Wees gewoon simpel en eerlijk en ik denk dat we samen goed in bed kunnen zijn.
We doen wat we willen en zorgen ervoor dat we er ook voor gaan. Ik ben zo serieus en hopelijk ben jij dat ook. Dat maakt het leven zoveel gemakkelijker, om een ??zielsverwant te hebben!
Een leuke man die het heerlijk vind om in zijn vrije uurtjes films te kijken samen met mij op de bank met een heerlijk wijntje of biertje. Je leeftijd vind ik niet belangrijk maar ik zoek wel iemand met de nodige levenservaring.
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
NatGebedje, 47 jaar · Hasselt
Exhibitionisme, plasseks, buitenseks.
BLK X, 49 jaar · Cadzand
Als ik je gedag moest zeggen, zou ik zeggen dat ik me thuis voel. En ik van kijken naar Netflix of elk filmgenre.
Sangriaq, 45 jaar · Oldenzijl
ik ben op zoek naar sexuele contact met een man, liefst verzorgt en hygienisch. Geen rare types. dit is geen liefdes verzoek
Poosje, 47 jaar · Malle
Volgt
Enn, 49 jaar · Schorisse
Pas je een beetje bij mij? Of heb ik het nu toch iets te ingewikkeld voor je gemaakt. Ik denk dat je onder de categorie gewoon
EstherSingl1969, 48 jaar · Lo-Reninge
Dat zou toch wel heel erg fijn zijn he? Ik vind het helemaal niet meer leuk om alleen te zijn en wil daar echt heel erg graag wat