Als je op zoek bent naar seks en je wilt het elke dag van je leven hebben. Stuur me gewoon een bericht en laten we kijken of we hiermee akkoord gaan. Wees gewoon simpel en eerlijk en ik denk dat we samen goed in bed kunnen zijn.
Jij moet wat dat betreft wel praktisch zijn, in de zin dat wij elkaar leren kennen als gewone mensen om daarna lekker te gaan neuken, ik houd daar wel van op het op die manier te doen. Als ik je eenmaal persoonlijk zou kunnen bereiken, zou ik willen dat je altijd bereid bent om contact met mij te hebben wanneer
Hallo stijlvolle, liefdevolle, ontwikkelde man; Is dit de plek om jou te leren kennen? Ik wil graag langzaam bewust worden van wat we gemeenschappelijk hebben, wat we delen en wat ons bindt.
Eerst wat drinken en dan komen we er vlug genoeg achter of wij ook wat met elkaar gemeen hebben. Mocht het op niks uit gaan lopen even goede vrienden, laten we echter wel het beste ervan gaan hopen.
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
Lievemammie, 46 jaar · Brugge
Wat ik zoek is een man die vriendelijk is. Een man die er echt voor gaat. De rest vind ik wel moeilijk wat ik moet zeggen. Ergens
Maleficen690804, 48 jaar · Onkerzele
Ik zoek een lieve man die gezellig samen met mij dingen wil doen maar het ook niet erg vind om apart van elkaar dingen te doen
WilmaD, 47 jaar · Eigenbilzen
Ben jij een vrijgezelle man die misschien ook op zoek is naar nieuwe geluk? Want ik zoek een serieuze man die het graag gezellig
Carpediemke, 45 jaar · Roeselare
wat levenskennis hebben
Au Drey, 45 jaar · Antwerpen
Ik wil weten of we het samen kunnen doen, gewoon samen tijd doorbrengen en doen wat we willen. Om een mooi leven vol liefde op
19Colette69, 48 jaar · Franeker
nou je moet een man zijn die niet bang is om te doen wat je maar wilt, ik zou graag een zelfverzekerde man ontmoeten die weet wat