Als je op zoek bent naar seks en je wilt het elke dag van je leven hebben. Stuur me gewoon een bericht en laten we kijken of we hiermee akkoord gaan. Wees gewoon simpel en eerlijk en ik denk dat we samen goed in bed kunnen zijn.
Jij moet wat dat betreft wel praktisch zijn, in de zin dat wij elkaar leren kennen als gewone mensen om daarna lekker te gaan neuken, ik houd daar wel van op het op die manier te doen. Als ik je eenmaal persoonlijk zou kunnen bereiken, zou ik willen dat je altijd bereid bent om contact met mij te hebben wanneer
Ik hou van slanke en wat vollere mannen, dat vind ik allebei erg mooi. behaarde of onbehaarde borst vind ik allebei geil. Qua gezicht gaat het me om wat je uitstraalt en lichamelijke aantrekkingskracht is er echt nodig om geile sex te hebben met elkaar vind je ook niet? Zie je mij wel zitten (of liggen hihi)
Natuurlijk ben jij net zo geil of nog geiler als ik, lekker met jezelf aan het spelen, maar jouw pik wilt liever ook in een echt sappig kutje toch? De smaak van mijn sapjes daar zul jij van genieten en je neukt mij het liefst overal!
Ik voel me aangetrokken tot mensen die grote doelen stellen en er alles aan doen om ze na te streven. Zelfs als je levensdroom moeilijk te bereiken is, moet je hard werken om dit te bereiken.
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
Geilelizan, 45 jaar · Oosterwijtwerd
Volgt
San-1970, 46 jaar · Terneuzen
Wees vooral jezelf en speel niet diegene die je zou willen zijn. Een beetje niveau en uitstraling alsjeblieft. Thnx xxx Mensen
Nomoretears, 49 jaar · Maassluis
Heb jij ook een onbezorgde instelling, ben je een beetje anders en voel je je nog jong? Dan wil ik je leren kennen!
Kippieku, 45 jaar · Eindhoven
Als alles wat ze zeggen kunt puur en alleen Ja is of Nee. Dan stopt het voor mij direct. Ik hoor liever andere antwoorden als
Liefjuul, 46 jaar · Gistel
Als jij denkt dat je mij die aandacht kunt geven dan zou ik dat echt helemaal geweldig vinden maar dan moeten we wel kijken op
ChicaZH, 47 jaar · Capelle aan den IJssel
Laat ik het kort houden, je bent een gezellige leuke man, en daar ben ik nu juist naar op zoek