Als je op zoek bent naar seks en je wilt het elke dag van je leven hebben. Stuur me gewoon een bericht en laten we kijken of we hiermee akkoord gaan. Wees gewoon simpel en eerlijk en ik denk dat we samen goed in bed kunnen zijn.
Bijzondere eisen heb ik zo niet bij een man. Ik vind het het belangrijkste dat we samen op een lijn zitten en dat we samen uren kunnen lachen. Ook de serieuze momenten die kunnen we samen hebben zodat we er ook echt voor elkaar zijn
Hallo stijlvolle, liefdevolle, ontwikkelde man; Is dit de plek om jou te leren kennen? Ik wil graag langzaam bewust worden van wat we gemeenschappelijk hebben, wat we delen en wat ons bindt.
Ik probeer de ideale liefdesman te vinden. Lief, uitstekend, onbevooroordeeld, slim, leuk, fantastisch en beleefd. Voldoen je foto en personage aan deze normen? Reageer zo snel mogelijk
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
VingerAflikken, 47 jaar · Middelburg
een hele lieve vent die mij eens lekker gaat en kan verwennen. En het liefst zo snel mogelijk mij de liefde wil bedrijven. ;)
Marie X, 49 jaar · Middelburg
Echt iemand die zichzelf durft te omschrijven als lief. En ook zo is in het dagelijks leven. Een beetje past bij mij. En eerlijk
Telangalleen, 49 jaar · Afsnee
Lieve man die serieus met toekomst bezig wilt zijn, die net als mij hoopt om hier ook de ene speciale tegen te komen. Tijd voor
Jaak197006, 47 jaar · Hofstade
Leuke man of koppel. Graag genieten van sex, ruime fantasie en sociaal ingesteld zijn.
X-Carolina-x, 47 jaar · Appelscha
Ik wil dat je heet bent en me in al mijn gaatjes neukt. Ik wil dat je me doet klaarkomen, iedere keer je me neukt. Mijn kont en kutje
Emy-liaX, 45 jaar · Laag-Soeren
Ik ben op zoek naar een man die me naar een nieuw en fijn avontuur kan brengen en natuurlijk een man die de leegte in mijn hart