Als je op zoek bent naar seks en je wilt het elke dag van je leven hebben. Stuur me gewoon een bericht en laten we kijken of we hiermee akkoord gaan. Wees gewoon simpel en eerlijk en ik denk dat we samen goed in bed kunnen zijn.
Ben jij de type man die graag samen dingen onderneemt? samen in de keuken staan of een lekkere lange strandwandeling en over een heleboel bijpraten. Ja, daar ben ik dus juist op zoek naar. Jij kan dan je ei kwijt bij mij en omgekeerd kan ik dat ook bij jou.
Ik wil weten of we alles kunnen hebben, precies zoals we het voor elkaar gaan doen. Zoek je hetzelfde? Ik hoop het, want ik heb veel voor ons in petto.
Eerst wat drinken en dan komen we er vlug genoeg achter of wij ook wat met elkaar gemeen hebben. Mocht het op niks uit gaan lopen even goede vrienden, laten we echter wel het beste ervan gaan hopen.
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
Shillla, 47 jaar · Meetkerke
Ik zoek een goedaardig en sympathieke man, een die begrijpt dat het met kinderen, zeker pubers niet altijd makkelijk is.
Zou-ina, 45 jaar · Arnhem
Iemand die eerlijk is en heeft veel contact met zijn eigen gevoelens zodat hij erachter kan komen waar zijn pijn en woede eigenlijk
Geil68, 49 jaar · Amsterdam
houd van eerlijkheid en openheid
Elzbieta, 49 jaar · Roeselare
Ik zou eerst wel iemand leren kennen, chatten, fotos uitwisselen en dan zien we wel verder.... maar wel met de hoop op iets
Syos, 47 jaar · Gent
Eens kijken of hier die grote leukerd voor me is :). En als ik geen foto kan zien, maak je weinig kans.
Maddydyy, 48 jaar · Antwerpen
Ben je ook niet op zoek naar een relatie, maar wil je in plaats daarvan een seksmaatje hebben? Dat is zo goed en we maken samen