Als je op zoek bent naar seks en je wilt het elke dag van je leven hebben. Stuur me gewoon een bericht en laten we kijken of we hiermee akkoord gaan. Wees gewoon simpel en eerlijk en ik denk dat we samen goed in bed kunnen zijn.
Ik wil het graag discreet houden. Ik zoek daarom iemand die misschien zelf in een relatie zit, die het kan begrijpen, ervaring mee heeft. Maar het is geen pre. Je moet wel enig fantasie hebben als het gaat om seksuele handelingen. En alsjeblieft, word niet verliefd. Je zal dan alleen maar pijn leiden.
Ik probeer de ideale liefdesman te vinden. Lief, uitstekend, onbevooroordeeld, slim, leuk, fantastisch en beleefd. Voldoen je foto en personage aan deze normen? Reageer zo snel mogelijk
De man waarnaar ik op zoek ben is een man die nog gelooft in het beschermen en lief te hebben voor en van een vrouw en ook de belangen van die vrouw op de eerste plaats heeft staan. Daarbij vind ik een kerel die weet wat te doen in het leven en met beide benen stevig in de maatschappij staat, erg aantrekkelijk.
Je bent een vlotte spontane gezellige man waar iedereen zich snel bij op zijn gemak voelt. Je kan zelf overal komen en vind het niet moeilijk om dan thuis een smoesje te moeten verzinnen. Ik weet mijn smoes die ik ga verzinnen al. Misschien zin om eens wat beter kennis te maken met elkaar. Dan komt de rest vanzelf
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
Annefleur72, 45 jaar · Oosterhout
Dus bij deze beter ik mijn leven en wil k er nu echt voor gaan. Ik al wel gemerkt dat er echt hele leuke mannen zijn dus ik hoop dat
Geppie, 49 jaar · Sneek
volgt
Kattje19700901, 47 jaar · Holsbeek
Kom op, prins op het witte paard ik wil jou ontmoeten. Jij wilt net zo graag een fijne tijd hebben als ik. Jij schrikt er niet
Zuurtjes, 45 jaar · Amsterdam
Wat ik in een man zoek is puur de gezelligheid, warmte, liefde en natuurlijk het samen zijn en vooral genieten. Ik hoop dat
Myllie, 45 jaar · Middelburg
Ik ben klaar om bij iemand te zijn die me seksueel kan bevredigen, dat is alles wat ik heel erg graag wil hebben. Als je mijn seksmaatje
EdenNice, 47 jaar · Groningen
Ik hou van mannen ouder dan 18, ze zijn erg volwassen en weten hoe ze een meisje zoals ik moeten behandelen. Iemand die zich