Als je op zoek bent naar seks en je wilt het elke dag van je leven hebben. Stuur me gewoon een bericht en laten we kijken of we hiermee akkoord gaan. Wees gewoon simpel en eerlijk en ik denk dat we samen goed in bed kunnen zijn.
Ik zou zeggen ik neem het speelgoed en de pakjes mee, jij de condooms en jezelf natuurlijk. Je bent een man van mijn leeftijd, single of niet, op zoek naar een langdurige sexrelatie. Want als het lekker is waarom zou je dan verder gaan zoeken vind je ook niet? Ziet er goed uit, ik val op blond, bruin en zwartharige
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
Natsja, 47 jaar · Heiloo
Jij hunk geen bbs, zelfstandig, al dan niet in een relatie, goed gereedschap.
Maurreen, 46 jaar · Aalst
Als je met mij romantisch wilt zijn, weet ik zeker dat ik je alles zal teruggeven wat je voor mij doet. Wat wil je nog meer met
Brillekeop1968, 49 jaar · Zuidhorn
Zolang je lief en eerlijk bent dan weet ik het zeker dat we het wel gezellig gaan krijgen. Je moet wel een beetje ondernemend
Rubensvrouwtje, 46 jaar · Brasschaat
Wat staat er op jou boodschappen lijstje. Misschien kun jij het omschrijven in vleessoorten of ook in kaas soorten. Misschien
Anaconda69, 48 jaar · Etten-Leur
Ik zoek gewoon een lekker man, je weet wel zo een kruising tussen een stevige macho, knuffelbeer, gentlemen en een zachtaardige
JannaAlone, 47 jaar · Borgloon
Ik ben dol op een man voor seks, en hopelijk voor meer dan eens. Het is zo'n goed idee om een seksmaatje te hebben. Waar denk je