Als je op zoek bent naar seks en je wilt het elke dag van je leven hebben. Stuur me gewoon een bericht en laten we kijken of we hiermee akkoord gaan. Wees gewoon simpel en eerlijk en ik denk dat we samen goed in bed kunnen zijn.
Ik hoop dat je niet naar me opkijkt omdat ik gewoon een mens ben. Helaas heeft dit me enkele relaties gekost. Een man die weet wie ik ben en niet naar mijn bankrekening kijkt, een man die mij en mijn buurman respecteert. Ben je gedreven en heb je ook de motivatie om nieuwe dingen te beginnen?
Ik zoek geen echte meester maar je bent wel een beetje dominant en geeft niet graag de controle over. Ik vind het wel heel geil als een man de baas speelt. Maar ik wil ook een keer de rollen omdraaien, kijken hoe dat voelt. Verder vind ik een klik en uitstraling belangrijker dan een sixpack en knap koppie.
Een liefdevolle persoon die mij al het geluk van de wereld toewenst en met mij een goede toekomst wilt opbouwen. Ben jij bereid om met mij in het bootje te stappen voor een nieuwe start?
Ik voel me aangetrokken tot mensen die grote doelen stellen en er alles aan doen om ze na te streven. Zelfs als je levensdroom moeilijk te bereiken is, moet je hard werken om dit te bereiken.
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
Sappel1972, 45 jaar · Hasselt
Ben jij die man die mij lekker kan verwennen, hou je van spanning in de seks en bespeel je een vrouw graag op alle plekjes die
Marianne11, 49 jaar · Amsterdam
Ben je ook klaar voor een beetje ontspanning en wil je dat met mij doen? Ik vraag niet veel, alleen een beetje van je tijd en aandacht.
Bellejoel, 48 jaar · Maarsbergen
Je herkent je in mijn verhaal en wilt er samen aan werken om het gemis op te vullen. Koffers pakken om bij me in te trekken, hoef
HakunaMatatta, 48 jaar · Beverwijk
Ik zoek dus een man met een HakunaMatatta instelling die altijd probeert aan elk scenario een positieve draai te geven en
Jademmmm, 48 jaar · Urk
Een man die stevig in zijn schoenen staat, te vaak heb ik al van die slappe ventjes gehad. Ik wil een echte kerel die weet wat
Payyton- -, 46 jaar · Middelkerke
Opzoek naar een man die ik kan vertrouwen, iemand die serieus op zoek is naar de liefde. Een man waar ik op kan bouwen!