Als je op zoek bent naar seks en je wilt het elke dag van je leven hebben. Stuur me gewoon een bericht en laten we kijken of we hiermee akkoord gaan. Wees gewoon simpel en eerlijk en ik denk dat we samen goed in bed kunnen zijn.
Een leuke man die het heerlijk vind om in zijn vrije uurtjes films te kijken samen met mij op de bank met een heerlijk wijntje of biertje. Je leeftijd vind ik niet belangrijk maar ik zoek wel iemand met de nodige levenservaring.
Jij bent die lieve man die veel warmte en genegenheid kan bieden. Misschien in tegenstelling tot anderen maakt het mij niet uit hoe oud of jong jij bent, van welke afkomst of hoe je opgeleid bent. Een leuk contact kan op elke manier ontstaan zonder dat er bepaalde voorwaarden zijn.
Jij wilt alleen sex en vind het niet erg om je gebruikt te voelen als wij klaar zijn. Ik zoek geen liefde want ik heb even een pauze genomen van mijn vorige relatie en die zou misschien weer op gang komen. Geen jaloerse type en aanhankelijk. Deze mami heeft wel wat ruimte nodig als ik er behoefte aan heb.
We moeten discreet kunnen afspreken en jij moet er rekening mee houden dat ik niet altijd beschikbaar kan zijn, want ik heb thuis namelijk ook andere verplichtingen buiten om de seks met mijn man. Ik zoek een seksdate en geen relatie.
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
B-ell-A, 48 jaar · Krewerd
Je bent een lieve man, die mij soms eens van mijn eenzaamheid wilt afhelpen. Iemand die me het gevoel geeft dat ik er mag zijn.
Willyborst, 47 jaar · Melsbroek
Ik zoek lekkere mannen en vrouwen die net als ik houden van geile sex. Discretie is heel belangrijk! Mannen en vrouwen die
Fleurbaak, 45 jaar · Baak
In ieder geval geen stijf persoon met overhemd en broek strak in een vouw maar gewoon lekker losjes en in voor een dolletje.
Gangbangwife, 47 jaar · Eindhoven
Looking for someone who can help to arrange GangBang party in the Netherlands or Belgium
Christelluttele, 47 jaar · Antwerpen
Ik heb me hier ingeschreven ten eerste omdat ik geen tijd heb om buiten te 'zoeken' en ten tweede omdat ik dit ook wil ervaren.
Jzzlynn , 47 jaar · Apeldoorn
Ik zou heel graag een man met gevoel voor humor willen ontmoeten - dit is waarschijnlijk een van de belangrijkste dingen voor