het voornaamste is dat je een vrouw bent,hou van vrouwelijke vrouwen.ik zou het leuk vinden om kontakt met je te maken,via tel,msn maakt niet uit.en dan kijken we wel wat er uit komt.leuke vriendschap of een leuke relatie.als je wilt stuur me dan je msn of telnr.kunnen we alvast beginnen met kontakt leggen.
Een lieve, attente, aantrekkelijke en intelligente man. Die serieus kan zijn als het moet maar ook de nodige humor heeft. Die met zijn twee voeten op de grond staat en ook kan relativeren.
Niet gelijk te hoge verwachtingen en geduldig bekijken hoe alles zal gaan,sommige dingen zijn nou eenmaal niet te voorspellen en daarom maar eerst samen wat drinken of eten?