Ik ben op zoek naar een lieve man die het leven serieus neemt. Die een doel in zijn leven heeft of zijn doel dus al bereikt heeft. Die het niet erg vind om over zijn gevoel te praten en die ook goed kan luisteren.
Een man die nog geen verplichtingen heeft om binnenkort een leuk plezier met mij te hebben! Maak me weer blij en doe niets wat me van streek kan maken! Ik wil dat we samen zullen genieten!
Ik heb iemand nodig die kleuren in mijn leven terug kan brengen. Ik wil een respectvolle kerel die niet saai is en me alles kan laten ervaren. Wie kan voor mij zorgen en kan me aan het lachen maken als ik bij hem ben. Ik vind het leuk als je een lieve en romantische vent bent.