Je vindt het niet erg als ik geen lichaam als een model heb omdat ik op mijn eigen manier sexy kan zijn. We zullen de tijd van ons leven hebben, dus ik hoop dat je klaar bent om dat te ervaren. Ik zou het liever hebben als je single was, maar het gaat goed, zo niet als ik niet in een drama kom.
Hoop hier een man te vinden voor serieus contact. Een lieve vriend, een geweldige man, die samen met mij het leven wilt aan gaan. Het leuk en fijn hebben samen.
Herkenbaar mijn verhaal? Wil jij ook nu het leven omarmen en er alles uithalen? Niet uitstellen meer, daar kunnen we alleen maar spijt van krijgen immers.
Je bent ook een buitenmens net als ik, je bent liever buiten als binnen. Af en toe een date zie je ook wel zitten, of een fijne wandeling. Maar vooral gaat het om de seks..lekkere, dramaloze seks waarin we samen de spanning zullen bewaren.