Ik ben op zoek naar iemand die nooit de spot met mij zal drijven. Iemand die me accepteert voor wie ik ben en onvoorwaardelijk van me houdt. begrijp je wat ik probeer te zeggen?
Je zorgt voor jezelf en observeert, je rookt niet want ik houd niet van roken en van de geur. Je respecteert mij en houdt echt van me en breekt mijn hart niet.
Ik ben op zoek naar een leuke maar ook serieuze man. Die goed om kan gaan met een vrouw die regelmatig van huis is in verband met haar werk. Iemand die goed in balans is, niet al te grote rugzak, spraakzaam en charmant. Iemand waar ik me goed bij voel, warm en veilig