Steel jij ook mijn hartje uiteindelijk? Of blijven wij alleen gezellige vrienden die af en toe ergens koffie drinken en beleefd en formeel bijkletsen? In afwachting van jouw antwoord zal ik moeten verblijven.
Ik vind het vooral erg belangrijk dat jij een beetje mensenkennis hebt, dat jij communicatief vaardig bent en een leuke baan hebt. Kinderen is natuurlijk geen probleem. Van karakter vind ik eerlijk, open, gezellig, positief en heerlijk romantisch erg belangrijk. Kan jij jouzelf hierin vinden?
Feesten en reizen moet jij echt wel leuk vinden. Graag zou ik ook wel willen weten naar wat voor feesten jij meestal gaat. En heb jij een beetje een gezellige vriendengroep? En reizen, waar ga jij graag heen om te ontspannen?