Nee is nee, doordrammen betekent geen reactie meer! Ik bepaal zelf wie ik de moeite waard vind en als ik meer wil dan alleen chat dan geef ik dat zelf wel aan.
Ik ben positief ingesteld en opzoek naar het geluk en liefde om met een ander te delen. Naar iemand die begrip kan tonen en intelligent is. Naar iemand die weet wat zorgen voor elkaar betekend en geborgenheid. En hart op de juiste plaats heeft zitten. Van nature heb ik een gevoelige karakter daarom zoek
Mijn hoop is een man te vinden die mij een fijn gevoel kan geven. Dat we samen hard met elkaar kunnen lachen en fijne gesprekken kunnen voeren. Iemand die ook weet dat echte geluk in kleine dingetjes zit.