Je hoeft niet net als ik een feestbeest te zijn maar wel een beetje van het uitgaansleven houden, vroeg naar bed doen we doordeweeks wel:p Een nette jongen, geen aso om het zo te zeggen, en natuurlijk moet je lief zijn en respect hebben voor het vrouwelijk schoon als ik.
Je bent een lieve, sociale, eerlijke man. Zou leuk zijn als je ook van de natuur en dieren houdt. Ik zoek een maatje, vriendschap en er zou zomaar eens meer van kunnen komen. Dat ligt aan ons allebei toch?
Mannen die van het leven houden. Oh en ja, ik heb graag dat je wat langer dan me bent. Meeste mannen die me leuk vinden zijn kort. Dat is niet echt voor mij