U bent niet iemand die de hele dag alleen maar op de zetel hangt, een keer is niet erg. Maar er moet wel een beetje actie in u inzitten. U wilt samen met mij een nieuwe start maken en het verleden achter u laten.
Ben een heel leuke spontane dame met principes, ook altijd sportief geweest, ik hou niet van ruzies, meer van gezelligheid, romantic, lekker etentje, glaasje witte wijn en gezellig in elkaars armen filmpje kijken, en ben ook avontuurlijk aangelegd, dus reizen ook avontuurlijke, en skiën, ben nog
Ik heb vriendschap nodig en ik wil dat je ons zo goed voelt. Dat is zo'n mooi gevoel en ik wil ervoor gaan en het laten gebeuren. Jij ook? Is dat ook goed?