Zuivere en pure liefde is iets dat ik de laatste tijd mis en ik wil het terug vinden. Dat is mijn belangrijkste doel en ik weet dat we ervoor moeten gaan. Heb jij hier het zelfde idee over, en zou je ervoor gaan?
Mijn hoop is een man te vinden die mij een fijn gevoel kan geven. Dat we samen hard met elkaar kunnen lachen en fijne gesprekken kunnen voeren. Iemand die ook weet dat echte geluk in kleine dingetjes zit.
Nou, ik ben het eigenlijk beu single te zijn na 2 jaar en ik ben bereid om relaties opnieuw te proberen. Dus neem gerust contact met me op als je ook vrijgezel bent en iemand zoekt om een ??relatie mee te hebben. Bedankt!!...