Een beetje socialiteit is wel gewenst, ik ben een serieuze persoon en hoop dat jij dat ook bent. Iemand die niet niet meteen naar seks of iets dergelijks zoekt, want dan ben je bij het verkeerde adres. Iemand die zijn vriendschap en misschien uiteindelijk zijn liefde met mij wilt delen. :-)
Ik ben hier omdat ik een hopeloze romanticus ben die op zoek is naar een prins of laten we gewoon zeggen dat hij al een koning is, want ik ben een volwassene die ook volwassen moet zijn. En houdt van de oude manieren.
Ik wil een maatje hebben die ook graag een partner wil hebben om leuke dingen te doen. Ik ben dus te lang single en heb je graag om me heen. Single zou wel erg fijn zijn. Zullen we het op ons af laten komen?