Ik wil een man vinden met wie ik de harmonie en warmte in relaties voel. Ik geef niet om leeftijd of religie, ik wil gewoon een man, die me zeker zal maken dat ik de ENIGE in zijn leven ben.
Jij houd ook van je werk of je leven zoals je die ingedeeld hebt. Je bent niet mensen schuw en helpt graag andere mensen. Jij kan een stukje kritiek wel waarderen en doet daar ook echt wat mee. Verder ben je spontaan en weet jij altijd wel een beetje de lol er in te houden.
Zal het verkeerd zijn voor een verweduwde en oude dame om een nieuwe vriend te vinden? Het is meer dan een decennium geleden dat ik vrij sessie had en dat was met mijn overleden echtgenoot. Ik mis seks echt.