Jij hoeft echt niet aan een bepaald beeld te voldoen of zo. Ik bedoel, uiterlijk vind ik echt niet belangrijk. Wat ik wil is iemand die voor mij gaat, serieus in het leven staat en gewoon goed voor me is.
Ik wil dat je je angsten onder ogen ziet. Ik wil dat je reist naar de plaatsen waar je van droomt. Ik wil dat je eindeloze herinneringen maakt met je vrienden en families. Ik wil je gewoon helpen om de beste man te zijn die je wilt zijn. Ik wil je in je leven vergezellen en niet alles consumeren. Ik wil al je constante
Jij houd ook van je werk of je leven zoals je die ingedeeld hebt. Je bent niet mensen schuw en helpt graag andere mensen. Jij kan een stukje kritiek wel waarderen en doet daar ook echt wat mee. Verder ben je spontaan en weet jij altijd wel een beetje de lol er in te houden.