Jij bent liefst een meisje/dame (18-48jaar) en wilt graag een trio. Je wordt graag genomen en verwent. Stuur een foto van jezelf naar mij en dan stuur ik er jou eentje terug!
Kylee91, 26 jaar · Hoegaarden
Jij hebt wel een boontje voor meiden die zich niet meteen laten bepotelen.; Dat straalt een vorm van respect uit, voor mezelf en tegelijk ook voor jou. Zo weet je dat ik het wel serieus meen en dat vind jij hopelijk ook niet onbelangrijk?
Nouseke, 30 jaar · Alsemberg
Ik vraag toch niet teveel als ik gewoon een lieve, fijne man hoop te vinden? Iemand waar ik goed mee door één deur kan en wie weet wel iets heel moois kan opbouwen. Je bent wel een man met een eigen mening en met respect en van egoistische types houd ik helemaal niet. Voor de rest komen we er wel uit samen;-)
Bollewangen, 25 jaar · Oud-Heverlee
Ik zoek hier een leuke jongen waarmee ik een leuke vriendschap zou kunnen opbouwen. Ik ben in eerste instantie niet op zoek naar de liefde van mijn leven. Maar je weet maar nooit waar jij tegen aan kunt lopen, dus ik zie het allemaal wel. Doeggg :-)
Rijpe dames in de chatbox
Schattigmadame, 55 jaar · Aarschot
♥ Vlaams-Brabant
♥ Ik heb bruin haar
♥ Ik heb bruine ogen
♥ Ik rook niet
♥ Ik heb geen tatoeages's
♥ Ik heb een slank lichaam
Schattigmadame is op zoek naar:
Ik zoek een leuke heer, met een leuke karakter en uitstraling. Ik ben niet op zoek naar een bepaalde type, zolang ik maar het gevoel heb dat het wel klikt tussen ons. Ik ben niet op zoek naar iets eenmaligs, maar misschien wel iets voor een heel leven lang. ;)
Ben jij die man die lekker stout is, een avontuur aan durft. Een man die samen een geweldige spannende tijd wilt aan gaan, lief netjes maar ook alles is wat een vrouw aantrekt.
Ik zou iemand willen die vriendelijk, grappig, intelligent is en zichzelf niet al te serieus neemt. Zolang je een goed persoon bent en iemand met wie ik een goed gesprek zou kunnen voeren, zou ik gelukkig zijn.
Ik zoek nu via deze weg en lieve vriend, iemand met humor en iemand die spontaan en eerlijk is. Een leuke man die bij mij past en waarmee ik mijn toekomst gelukkig kan zijn
wie is de juiste man van mijn leven? de man die liefde, zorg en trouw zal zijn aan mij, ik geloof in saamhorigheid en ik ben ook een christen, dus ik heb een man nodig die geweldig is en een goed gevoel voor humor heeft. Kun je zo'n man zijn?
Je bent een lieve man die houd van genieten. Je vind het fijn om samen dingen te kunnen ondernemen. Je bent positief ingesteld en hebt een flinke dosis humor.
Jij bent een man die voor gevoel gaat en karakter, want zo ben ik namelijk ook. Ik vind het wel belangrijk dat je er verzorgd uit ziet. Lijkt het je wat om met mij in contact te komen dan zie ik jouw berichtje graag tegemoet.