Geloof je nog in de liefde vooral liefde op het eerste gezicht? Wil jij die prins op het witte paard zijn? Voor die hele speciale vrouw? Dan hoop ik dat jij mijn prins wil worden zou super zijn.
Ik ben al tijd vrijgezel en er zijn echt momenten dat ik mis van het hebben van een speciaal iemand aan mijn zijde. Ik weet niet of je nu een relatie hebt of ook single bent, maar ik hoop dat je gelukkig bent en van het leven geniet, net zoals ik nu doe. Ga door en reis, ontmoet nieuwe mensen en maak vrienden.
Een vriendelijke lieve man, uiteraard met levenservaringen maar zeker nog in staat liefde toe te laten in zijn hart. Uitgaan doe ik niet vaak. Deels omdat het alleen ook niet leuk of gezellig is. Daarom lijkt het mij leuk om als kennismaking eens iets te gaan eten.