Kun jij mij over die drempel heen helpen om mijzelf te kunnen zijn bij jou. Als jou dat lukt dan krijg je een geweldige meid te zien, die zich maar wat graag helemaal aan jou wil overgeven.x
Als jij denkt dat je mij die aandacht kunt geven dan zou ik dat echt helemaal geweldig vinden maar dan moeten we wel kijken op wat voor manier je mij dat gaat geven ook al ben ik blij met alle aandacht dus dat komt vast goed.
Als je geen persoon bij de hand hebt om ervan te genieten. In mijn ervaring is dat geduld een deugd dat weinig mensen heeft, misschien zoals jij of ik, maar advies niet zo lang willen wachten om lief te hebben en meegesleept te worden door emoties en de fout maken om te zijn met wie we niet zouden moeten zijn,