Na het vinden van mij, Odessa, ben je klaar met deze site omdat je ja, mij dan hebt! Wie heb je dan eigenlijk? Een lieve schat, gezellig, met een luisterend oor en advies als je die nodig hebt. Met respect voor je eigen vrijheid en ruimte om te groeien laat ik je je eigen dingen doen, maar doen we ook leuke dingen samen. We hebben gezamelijke vrienden en onze eigen vriendenkring. Eerlijkheid en respect staan bovenaan onze lijst. Dit is wat ik ook in jou zoek.
Jij houd van samen een gezellig drankje doen, een goed gesprek, discretie, hygiëne en het leven niet te zwaar bekijken. Locatie en afstand moeten geen probleem zijn. Althans, voor mij in de meeste gevallen niet, dus ik hoop dat wij elkaar tegemoet kunnen komen in het geval het misschien lastig zou
Ik zou eerst wel iemand leren kennen, chatten, fotos uitwisselen en dan zien we wel verder.... maar wel met de hoop op iets concreets. Als we iets in gemeen hebben, wie weet wat er uit kan bloeien