Wat ik zoek is een man die vriendelijk is. Een man die er echt voor gaat. De rest vind ik wel moeilijk wat ik moet zeggen. Ergens weet ik dat ik niet op een bepaald type man val. Dus van mij mag alle type mannen reageren.
Je moet genoeg tijd voor me hebben, ik weet zeker dat we deze tijd voor ons geweldig kunnen maken samen. Ben je er klaar voor om wat plezier en een gezellige tijd met mij te hebben, en samen iets moois op kunnen bouwen?
Als jij denkt dat je mij die aandacht kunt geven dan zou ik dat echt helemaal geweldig vinden maar dan moeten we wel kijken op wat voor manier je mij dat gaat geven ook al ben ik blij met alle aandacht dus dat komt vast goed.