Jij bent een man die veel energie heeft en liefde wil geven. Het maakt niet uit of je ouder of jonger bent, wel of geen kinderen hebt. Ik ben heel makkelijk en ik hoop jij ook. Een man die van knuffelen houdt staat mij zeker aan.
Je bent een geweldig persoon van binnen en van buiten, fatsoenlijk, je hebt een goed hart en je glimlacht toegejuicht :) Ik kan je voorkeuren niet zien, dus voel je vrij om een ??bericht neer te zetten.
Iemand die een eigen mening heeft en vooral geen meeloper is. Doe lekker wat jij wilt en voel jou daar helemaal goed bij. Als iemand zo kan leven kan ik daar echt van genieten. Jij leeft voor jouzelf en moet daar gelukkig mee zijn. Ik hoop misschien wel een deel van jouw leven te mogen worden mocht dat goed klikken.