Ik ben een meisje die dol is op mannen die een grote inspanning doen voor een meisje die ze leuk vinden. Ik ben niet gemakkelijk te pakken omdat ik een muur om me heen heb, maar als je me vangt, heb je me!!
Wat ik zoek is een man die vriendelijk is. Een man die er echt voor gaat. De rest vind ik wel moeilijk wat ik moet zeggen. Ergens weet ik dat ik niet op een bepaald type man val. Dus van mij mag alle type mannen reageren.
Jij bent iemand die het wel ziet zitten om een leuke avond te hebben. En wat daarop volgt zie jij vanzelf wel. Jij hebt zelf ook de insteek om echt voor een relatie te gaan. Types waar ik op val heb ik niet maar ik kan het wel waarderen als een man netjes gekleed is.