Eigenlijk is het voornaamste wat ik vind dat je mij gewoon in mijn waarde moet laten en behandelen moet zoals je iedereen zou behandelen. Je hebt geen problemen met een maatje meer en ook behandel je iemand met respect. Verder nodig ik je uit om mij beter te leren kennen.
Ben jij geen man die een vrouw wil temmen? Laat jij mij gewoon in mijn waarde, en lekker door werken. Zonder steeds maar er over te zeuren. Want aan zo man heb ik geen behoefte.
Tegen die tijd dat we elkaar hebben ontmoet, weet ik dat het lange wachten de moeite waard is. Wat nu betreft, ik verlaat deze koffeeshop om een nieuw hoofdstuk in ons boek te beginnen. Wie weet, misschien in het volgende hoofdstuk, ben je al geïdentificeerd? Alleen het lot kan het vertellen. Veel