Herken je jezelf daarin, dat je wellicht gebonden bent of juist niet maar toch iets heftigs mist. Wie weet hebben wij die klik. Ik ben erg gesteld op hygiene en discretie en verwacht dat dus ook van jou. Ontvangen kan ik niet maar daar valt wel een mouw aan te passen, toch?
Ben jij de man die me goed laat voelen en die er voor me is. Een vriendschap is alles voor me en daar wil ik graag aan werken. Alles is beter dan alleen zijn. Ik wil leuke dingen ondernemen met je.
Ben jij een beetje outgoing, een man die graag buiten is en dingen onderneemt. Jij zit niet bij de pakken neer en vindt het leuk om nieuwe mensen te ontmoeten. Ik sta open voor een relatie en zou het fijn vinden als dat bij jou ook het geval is, of dat jij in ieder geval single bent.