Zit jij in dezelfde situatie als ik? Wil jij ook echt niet alleen eindigen? Misschien kunnen wij dan de liefde in elkaar vinden, dat zou toch mooi zijn?
Herken je jezelf daarin, dat je wellicht gebonden bent of juist niet maar toch iets heftigs mist. Wie weet hebben wij die klik. Ik ben erg gesteld op hygiene en discretie en verwacht dat dus ook van jou. Ontvangen kan ik niet maar daar valt wel een mouw aan te passen, toch?
Ik wil graag mooie, levendige vrienden te hebben. Het zou heerlijk zijn geweest om kaarsen op mijn verjaardagstaart uit te blazen terwijl er mensen 'Happy Birthday' voor me zingen. Ik ben ook op deze pagina om een ??fatsoenlijk persoon te vinden om mee samen te genieten.