Je bent een intelligente man, leuke baan en zekere toekomst. Je houd van een feestje en gezellig uit eten. Je weet bij mij de juiste romantische knopjes in te drukken ;) Dus laat die vonk maar over slaan kus.
Je bent een man die voor honderd percent betrouwbaar is. Mochten wij ooit een relatie hebben samen dan kan jij gerust praten over je gevoelens en ben je zeker niet bang om negatieve dingen te bespreken. Uiteindelijk zal het enkel in ons voordeel zijn als we openlijk met elkaar zullen omgaan, niet?
Ik haat leugenaars, ik vertrouw mensen te gemakkelijk, het doet echt pijn als iemand tegen je liegt. dus ik wil dat je dat niet doet, voor mij oké? laat het gewoon goed en oprecht zijn!
Ik hoop dat je een vrije geest als mij kan waarderen. Ik ben een tijdje uit de running geweest, maar ik hoop dat jee mij de tijd en ruimte geeft. Zo ja, dan ben jij DE man waar ik naar op zoek ben.