Ben jij geen man die een vrouw wil temmen? Laat jij mij gewoon in mijn waarde, en lekker door werken. Zonder steeds maar er over te zeuren. Want aan zo man heb ik geen behoefte.
Ben jij ook een levensgenieter en dol op reizen. Wil jij ook nog veel van de wereld zien en kan jij van de kleine dingen in het leven ook erg genieten. Ik vind het wel belangrijk dat je zelf ook een leuk sociaal leven hebt en dat je een zelfstandige man bent. Een rugzak hebben we allemaal dus daar maak ik geen probleem
Je houd van autorijden en weekendjes weg. Je vind het leuk om een spontane vrouw beter te leren kennen en wil daar ook best wel wat tijd in steken. Je houd van gezelligheid en je drinkt niet tot je helemaal onder de tafel ligt en niet eens meer weet wat voor of achter is. Voldoe je hieraan? Dan hoop ik van je te