Ik zou graag een man willen hebben die ook een 'mensen-mens' is en het over alle aspecten in het leven kan hebben. Hij moet weten hoe met mensen om te gaan en nét dat extra stapje durven te nemen om met hun om te kunnen gaan. Ga altijd voor dat nét beetje extra's en denk niet terug aan dingen die je al gedaan hebt. Gewoon doorgaan.
Je kunt je vinden hoop ik in een grote dosis romantische voorbereiding. Ja ik maak er nogal een werk van om de sfeer ook echt lekker te krijgen. En dan gewoon lekker genieten van het water en de sop en dan daarna ook van een bed en alles. Waar mag jij bepalen. Met wie. Nou wat dacht je van mij?
Een man of een vrouw die ook zo nu en dan wat alleen is. Jij hebt ook behoefte aan iemand om mee te praten en er mee op uit te trekken. Hoeft niet voor een relatie zijn, maar zeg nooit nooit.
Je bent geen preutse man of een man die het alleen maar op een bed wil doen en verder nergens anders. Als je het nog niet hebt gedaan, die buitenseks wil je ook proberen en als het lekker is en voelt dan het liefst vaker laten gebeuren. En misschien kunnen we dan samen ook nog een paar nieuwe experimentjes uitproberen...