ik ben op zoek naar mijn prins charming, het is oke als je niet de mooiste bent. Het belangrijkste is loyaal en eerlijk. En een man die me nooit zal verlaten.
Heb je geen problemen met een paar pondjes/kilo'tjes meer en geniet jij net als ik van het goede leven, zowel culinair als cultureel dan hoop ik dat je mij een leuke kennismakingsmail stuurt. Je krijgt altijd een reactie terug en laten we eens kijken hoe een balletje kan rollen, toch?
Ik hoop dat je een volwassen man bent die me als een koningin gaat behandelen. Kan je dat voor me doen? Het moet echt speciaal zijn en echt niet voor maar een dagje. Wil jij me prins voor het leven worden?
Hallo schat Ik hou van heldere dingen, ik hou vooral van de oprechtheid, maar bovenal hou ik van verrassingen. Heb je de laatste tijd veel liefdesbrieven ontvangen? Waarschijnlijk is dit niet de eerste, maar ik hoop dat jij degene bent die ik het leukst vindt. Ik hou van lieve woorden, ik hou van ontbijt