Je bent een man die midden in het leven staat. Hartelijk en warm, dat is eigenlijk wat ik zoek in een man. Ik kan hier wel een heel eisenpakket opschrijven maar weet niet of de realistisch is?
Een gezellige man die graag een drankje wil drinken met mij. Jij mag best kinderen hebben, als jij maar over meer praat dan alleen dat. Want er is zoveel meer in het leven dan alleen maar dat. Samen een terrasje, een avondje uit eten of een dag uitwaaien op het strand behoren zeker tot de mogelijkheden.
Ik hou van iemand die me kan ondersteunen in alles wat ik wil. Ik hou van een man die me kan aanmoedigen. Ik hou van de man die me alle positieve kanten van het leven zal laten zien
Je bent een man die zichzelf is en betrouwbaar, die doet wat hij zegt en zegt wat hij doet zonder daar raadselachtig of mysterieus over te doen. Dat zijn dingen die ik allemaal niet nodig vind, ik ben namelijk heel eerlijk en vind het fijn dit terug te krijgen. Ik ben niet erg veeleisend verder, als je er maar