het is niet mijn bedoeling om mannen weg te jagen met mijn profiel, maar ik wil ze niet teleurstellen. Ik ben op zoek naar een serieuze relatie, maar ik ben vaak bedrogen. Ik neem het zekere voor het onzekere en stel daarom alvast wat eisen. Misschien niet meteen hier, maar als je interesse toont en reageert, kunnen we die verder bespreken. Een blind date? Is mogelijk, One night stand? Eerlijk gezegd nog nooit gedaan. Ja, dat zou je niet snel van mij verwachten, maar het is waar! Toch maar samen een een keertje proberen?
Alleen wij en niemand anders! Dat gevoel wil ik hebben en waar ik voor wil gaan! Dat zou toch geweldig zijn? Om niet meer alleen te hoeven zijn en het naar ons zin te hebben?!
Jij ziet mij toch zeker wel staan, of hebt in ieder geval enigzins interesse in mij? Gewoon voor een leuke date, geen verplichtingen! We kunnen het vast wel gezellig maken samen, geef het een kans, meer vraag ik niet!