het is niet mijn bedoeling om mannen weg te jagen met mijn profiel, maar ik wil ze niet teleurstellen. Ik ben op zoek naar een serieuze relatie, maar ik ben vaak bedrogen. Ik neem het zekere voor het onzekere en stel daarom alvast wat eisen. Misschien niet meteen hier, maar als je interesse toont en reageert, kunnen we die verder bespreken. Een blind date? Is mogelijk, One night stand? Eerlijk gezegd nog nooit gedaan. Ja, dat zou je niet snel van mij verwachten, maar het is waar! Toch maar samen een een keertje proberen?
Ik zou dus graag een man vinden, waarbij ik mijzelf kan blijven, en die dat zelf ook graag is omdat ik denk dat je dan juist het echte van die ander leert kennen. Ik hoop dat je ook goede kanten hebt maar ook slechte kanten. We hebben dat als mens toch ook allemaal. Verder goed verzorgd zijn en lekker mannelijk.